I give you a try!

..till the morning come!
You are my angel an you light up!

Idag har dagen betått av endast skolaskolaskola från nio då bussen gick hemifrån till klockan kvart över fem då bussen gick från stan (skolan). Gaaalet less! Har bara hunnit äta en liten portion med hemmagjord potatis och kött med pepparsås sen jag kom hem :)

Klockan tio hade jag utvecklingssamtal och efter det for jag på stan med mami och hittade en jacka, mössa och ett par vantar :) Sköönt att äntligen ha köpt det! TACK mami :D

När mami for mot Rånbyn igen så gick jag och mötte upp Mira och gänget och vi gick och käkade på Bahn Thai (?) och sen sprang jag på lektionen som började tolv :)
 




Nu ska jag gå till köket for att socialicera mig med ett gäng :P
BYE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0