I´m your tamagotchi!

Yiiihaa! ;)

Åkte in med bussen klockan sju imorse hade tandläkare och sen fick jag sitta och vänta på bussen i två timmar på skolan.. Inte så kul, lektionerna hade gärna fått vara då istället! Tyvärr var dom just då inställda båda två, eller i samhälls fick vi hemläxa istället..

När jag kom hem käkade vi vitlöksbröd och aioli och efter det kom Annika hit en sväng och snackade skit med oss :) Längesen hon var hemma nu! Just innan jag kom hit till sängen/datorn/facebook/blogg osvosv så var jag och hjälpte dom andra som bor i detta hus att bära lite däck som är bytta osv. Jag och Andreas tog hans bil dit vi lämnade däcken och helvete vilken ishockeyplan det var, han har fortfarande på sommardäck som är blanka som få :P Sen så värmde jag kudden och linda runt magen + några ipren som jag knaprade i mig, så nu ligger jag som en primadonna här och har snart inte alls ont i magen mer :) ...att värme kan vara så skönt och bra!


Senare tänkte jag ta tag i mitt apbo till rum och efter det ta en dusch :) Skönt!
Kanske att jag får besök så då är det ju bra om nån slipper få ett astmaanfall!

Kom på att jag också måste köpa ett fotoalbum till mina kort som jag framkallade :) Dom kom förresten för någon dag sen och dom blev som hoppats :D


Kiss & Goodbye!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, det är ju alltid någon som måste lyckas med något och den här gången råkade det vara jag xD Bra att du skrattar. Det förlänger livet ;>

2010-10-15 @ 10:45:47
URL: http://summertimeblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0