Let's go! ;)

Varför jag inte bloggat någonting är för att igår låg jag och drog mig jävligt länge igår, först klev jag upp och åt en toast från fiket tillsammans med mami Erika Andreas och Kicki :) Efter det drog jag mig ännu mer och kring tolv gick jag i duschen och sen hoppade jag på bussen klockan ett mot skolan för två lektioner till klockan jävla fem..livskunskap & teckenspråk sista.. Mötte upp Sabina kring klockan fem så hon tog samma buss som mig och VJ hem mot Råne :) trevligt! När vi går från bussen hem mot mig så ser vi att Siri och Agnes sitter i köket och äter, så vi springer en liten bakväg kring doms hus och smyger upp och bankar på fönstret baki där dom sitter och lite småskrajj blev dom såg man på dom små minerna ;) haha, kulkul! Sen väl hemma hos oss spelade vi en massa Wii med massa folk, vi fick låss och kontrollerna ;) Vi har tappat bort den fjärde så vi fick slåss om tre stycken på typ 6 pers. Sen drog vi till Mallan kring klockan nio efter vi hade sett Biggest looser och då blev det skräckiis time!!! Paranormal activity (vi såg ettan igen eftersom några inte hade sett den, men snart ska vi se tvåan bara vi får ner någon med kvalla), den var inte så farlig eftersom jag sett den men man blir ändå småäcklad där på slutet.. Men för ni som inte sett den är det en hyfsat bra skräckis. Någon som sett tvåan?

hahaha! om filmen kommer vara såhär kommer tvåan vara värdelös!
här får man ju se ungefär allt :P


Idag tänkte jag egentligen följa på fiket med Carro Sabina Malin Kicki och Andreas men jag vaknade 20 minuter innan dom skulle börja åka mot byn, motför att jag hade gjort mig klart på tio men jag orkade inte..åt ju där igår så :) För ni som undrar är jag ledig varje tisdag :D ..bara några veckor till. Uppdaterar säkert senare! :D byyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0