lördag heela långa dagen!

Hejhej :)
Ligger just nu i stugan i soffan framför den öppna spisen och myser på. Igår var vi bara här hela kvällen + natten och tog en bastu, tjillade och sov.
Tyvärr kan jag inte lägga in någon bild nu eftersom jag inte har någon mobilsladd och denhär datorn har in bluetooth :S Men det kanske kommer senare!

Idag blir det nog att sova hemma, tror det fanns planer på att umgås med Sofia och styra ngt :) Annars vet jag nog inte, blir väl slappslappslapp som vanligt..

Imorgon vet jag inte om man kanske måste åka och jobba igen, så sova kan ju behövas också.. Man vet ju aldrig om man hamnar i burken/flaskan ikväll ändå :P

Nej nu ska jag gå ut och se vad dom andra håller på med och ta en rök :)
hejhejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0