lördag!

Hejhellå!

Kan börja med att säga att jag inte haft tid att blogga pga att jag var med Björn hela torsdagen, och igår var jag på skolan och sen i stugan och kikade Idol och lite sånt med lite gott folk :)

Ikväll blir det Volbeat för hela slanten med några b-rudar! :D
Kommer bli en väldigt nice kväll faktiskt, om jag själv får gissa!
Ligger och funderar på vad jag ska ha för kläder ikväll och provar lite mellanåt, men det kommer säkert sluta med att jag har på mig någonting som jag alltid annars har! Varför ska kläder alltid vara så svårt? :S urs, I hate it!
Ska hoppa i duschen och göra mig klar, för sen kommer Malin när hon pallrat sig hem från stan osvosv.. Ska även be henne sätta fast lösngalar på mig när dom kommer, jag har bett Marie köpa hem åt mig eftersom hon ändå jobbade på Kosmetik idag :) Ska börja hinka i oss på bara någon timma! nicebajs! ..SKOOOR DÅ?! :O  Äh, dethär sket sig totalt!
Sup och svälj, trevligt helg!

bilden är ju för bra och kan tala för sig själv :P

Kommentarer
Postat av: Mimmi

det är engelska för mig och arbetsmiljö typ, tror de blir på fredag, men vet inte när hon varit sjuk! :)

2010-10-16 @ 16:34:50
URL: http://mimmijonsson.blogg.se/
Postat av: siri

snällt där emmelie att lägga ut dendär bilden..

2010-10-21 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0