Maybellene I Hofteholder

SÅÅÅ bra!

Idag har jag inte gjort ett piss, legat i sängen och legat.
Ska åka till BK och prata med Hassan om praktikplats senare :)
Jag hoppas på att få vara där så jag ska slippa åka in till stan varje dag.
Praktiken kommer vara från vecka 46 - 51 typ, bara tisdag onsdag och torsdag så jag har alltså vanlig skola måndag och fredag. Såklart är måndag och fredag dom allra värsta dagarna! HOJJA så dum schemaläggarna eller vem det nu är man ska skylla på.

Senare idag återstår det att se vad som händer, ska dra ut mitt CV jag skrivit för att lämna in det. Jag ska drag ut det för att ge i handen istället för att skicka på mailen (vi har det som prov/läxa i två olika ämnen) för det blir mycket bättre tycker jag :) Sen måste jag även sätta mig ner och plugga en timma idag också eftersom vi har ett prov imorgon om ÖRAT och dB osv, ska nog gå bra!

..nej vi är inte tillsammans igen för ni som undrade, tyvärr :S

För övrigt kom jag och tänka på det Malin sa en dag då vi alltid håller på att säga "Tja Tja Bloggen".. Varför inte starta en "Bajsie" blogg, motsatsen till "Kissie" :P hehehe

Tjaaråå bloggen! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda C-Skoog

Vacker som få <3

2010-10-21 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0