olika..

Idag åkte jag in med elva bussen för att sen åka med bussen som gick kring tolv mot Arcus för lite orientering. Jag Mira och Siri startade klockan ett och åkte med kvart över två bussen från Arcus tillbaka till skolan. Sen tog vi kvart över tre bussen hem till Råne igen, skönt med jag är grymt less. Hatar såntdär för det mesta.. Tror sjukan börjar tränga sig på också. Är 100 iallafall, knaprat i mig lite Ipren så ska se om det blir bättre. Tur jag tog två tabletter imorse också, annars hade jag väl avlidit på någon stubbe där i skogen.. Var vääldigt nära på att svimma på bussen från arcus till stan, hojja så äckligt det är när det börjar strama i nacken som det alltid gör när jag håller på att svimma. aja

Tänkte också säga att min statistik är väääldigt olika från dag till dag, ena dagen är det tex 30st mindre läsare än den andra osv.. :O Vad kan det bero på? Är det bara endel som läser min blogg varannan dag eller?

..nu är jag tvungen hasa mig upp för jag hör att Selma skrammlar i skålarna och då är hon väl antingen törstig eller hungrig. Hon ger sig fan inte försen hon fått det hon vill.
Tar mig nog en powernap nu sen! BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0