Ovanligt aktiv söndag!

Jag har inte varit bakis ens eftersom jag bara drack EN öl igår :)

Jag och Sofia gick en runda till Uno och inhandlade lite chips och dipp, efter det gick vi till mig och satt och tjillade med lite musik, gjorde upp en eld i kaminen, åt chips och dipp drack en öl och rökte..typ :P Trevligt! <3
Outfit + facelook -igår!

Ocean Agels tjocktröja från Carlings
Linne från Cubus
Leggings från Cubus
Uggs från Ecco
Skinnjacka från BikBok
Halsduk från Carlings (förra året)



Idag har jag legat i sängen jävligt länge, sen satt jag och pratade med Emmelie (Andreas lillsyrra) Andreas och Kicki i köket ett bra tag tills Johan kom och vi åkte och sköt lerduvor i Jämtön.
Kom hem för bara en liten stund sen från skjutandet, har bara hunnit käka lite mackaroner och ligga här och dega. Snart ska dom andra ha min dator för att koppla in den i tvn, vi ska nämligen sen Idol från veckan som vi missat :) skönt med lite slapp i soffan. Efter det kanske det blir en bastu och sen soova!

..och nu hände såklart någonting så jag kan inte ladda upp dom andra
bilderna från idag! men dom kommer i senare inlägg :) var lugn! hhiihi

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

snygging! <3

2010-10-05 @ 16:41:14
URL: http://karlander.blogg.se/
Postat av: Sofia

snygging! <3

2010-10-05 @ 16:41:24
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0