påppi'n göörl!

Ligger och sjuunger som en fåågel :) Kanske man ska söka till Idol nästa år? haha not! Skulle nog få den kommentaren "vem fa-an har sagt att du är bra? på en skala har du klart en 10:a, om skalan gick upp till 1000 ;)"
Mår ganska bra idag för en gångs skull! :D -förutom sjukan som kryyyper sakta men säkert och överfaller mig :S buuhu!

Tror jag ska dissa musiken ett tag och lägga mig i fåtöljen framför kaminen och myysilysa lite för mig själv! Man kan väl alltid hoppas på att det är något roligt på tvn. Senare ikväll var det iallafall bartenderskolan, kanske är något för mig som snart ska läsa det och mest troligt jobba med det också? :D
Måste ta en dusch ikväll också sådär efter orienteringen osv!


Har inte varit och jobbat på fisket någonting i söndags, igår eller idag men imorgon drar jag och fiskar in lite chas ;) ..om jag är 100 vill säga!
då vet ni! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0