tänk bara "pengarpengarpengar"!

Igår tog jag det lungt mest.
Efter duschen körde Mallan mig till B och pratade med han i några timmar osv.. :)
När han kört hem mig gick jag över till Siri och Agnes och käkade en liten tårtbit och surrade eftersom Siri fyllt år i fredags! Inte hunnit vara dit :S ..på tal om det måste jag snabbt som ögat införskaffa en present till gömmsan (jag har inte glömt bort dig) <3

Idag skippade jag idrotten på morgonen och åkte in till klockan två då min andra lektion började. Slutade klockan fem så kom hem kring klockan sex..
Dom ville att jag skulle komma och jobba på fisket ikväll, men jag åker dit imorgon klockan nio på morgonen istället och packar rom istället för att klämma.. åhh, vad har jag gett mig in på! Hoppas det känns OK när lönen kommer iallafall! :D

Nu ska jag ta en rök och ojja mig ännu mer över min lediga dag imorgon som blev till icket ledig! Fyfan vad jag hade velat sova uuuut! ...pengarpengarpengarpengar...
Tack och goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0