tattoo

planer..

okej.. denhär bilder är inte i närheten av min blivande.
Ska någon gång bygga från rosen som jag har på skuldran vidare ner på låret på dethär viset.. Men när ska det bli av kan man ju undra sig, måste nog bestämma mig vad jag ska bygga ut med först och främst.

Förslag någon?
Kanske en stjälk till rosen som sen byggs vidare på.. huum, får se.
Det kanske helt enkelt blir ngt annat också får rosen vara ifred :D

Ge mig tips!
Tycker ni att rosen ska vara som den är?
Ska jag göra en helt annan?
Ska jag bygga ut rosen?

Kommentarer
Postat av: viktoria!

hade varit snyggt om du byggde ut rosen! :D fränt!

2010-10-21 @ 17:48:34
URL: http://viktoriaaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0