Volbeat

Kvällen igår vart mycket lyckad :)
Det mesta iallafall!

För ni som inte vet det for jag och såg Volbeat med Malin och Marie, dom var svinbra och vi rockade med :P Konserten började halv åtta men Volbeat började inte försen halv tio och var till klockan elva eftersom det var förband också.. Dock såg vi inte förbanden för dom bara skrek och levde jävul, men vi såg dom vi for dit för att se iaf :)






..för övrigt hade jag mina 10cm klackar igår :O
fördelen var väl att vi såg allt :D

Igår innan vi åkte in till Volbeat så åkte vi in till stan för att hämta Malin. Vi bytte även däck på Andreas bil osvosv :) Men jag fick en lyckad lördag :D


Nu ikv har vi ätit kinamat från Waldorf, Kicki och Andreas åkte in och köpte hem mat till alla :D gott var det! Efter det har vi bara slappat i matkoma och bakisånger framför tv och spelat lite Mario Wii!

Nu har jag funderingar på att ta livet av mig.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0