blahblahblah

Skönt med kort dag, men iiinte det minsta lika skönt att stiga upp på morgon klockan sex på alarmet ringer (snoosar alltid till efter halv sju så det får bli stress) :)
Haft ARL och Samhälls idag, slutade kring halv tolv och fick sitta och vänta en halvtimma tills bussen gick men det gick fort och bra hursomhellst!

Idag händer nog inte så mycket mer än att jag såklart har planerat att kika Idol. Fan så bra programmet såg ut att ska vara idag! Hoppashoppas.. Per ska även komma upp till Carro nu i några dagar så det blir väl även att fara och hälsa på där och inte dom kommer hit någonting senare.

För övrigt så har jag varit väldigt kass på att knäppa foton som jag kan visa här i bloggen, men någon dag lär det säkert komma någon slags bildbomb! Ni får nöja er med att se gamla blider ibland ;)

Nu ska jag fortsätta att kika runt på era bloggar och lite facebook osv, aa you name it!
Ha en nice dag så får ni se framemot ett roligare inlägg nästa gång :D BYE

Kicki och Carro på Kickis student :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0