:( & ?

Kvällen var riktigt trevlig igår, jag och Sofia satt inne hos Victor medans boysen fixade bastun och sen när vi supit oss i fyllan så började det vräka in massa jävla folk. Senare på kvällen satt jag lite avsides med B i hans bil tills Kicki kom och hämtade mig och han for hem. Vi drog mot stan och hämtade upp Kristo som varit ute på krogen och sen raka spåret mot Rånbyn :)
Jag är lite besviken på mig själv att jag inte knäppt en ändaste bild :S buhuu!
Nästa gång då jag gör någonting ska kameran/mobilen vara i största högsta hugg och jag ska ta igen alla bilder som jag inte tagit andra gånger :P ..som tex igårkväll! Fan också!

Visst är det Ensam mamma söker och Huss filmen som brukar vara på söndagar?
Om det är så så blir jag bänkad framför det ikväll :)
Idag under dagen har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, är småseg..
Det återstår att se när jag väl tagit mig upp, men byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0