;)

Jag kanske har några bilder som jag inte visat.
En kväll när jag & Mira hade en risifest för oss själva och sen bar det av mot stan.
Vi spelade Vomit och hade med "Hälla i glas" vilket innebär att om man får en Kung ska man hälla lite av sitt dricka i ett litet glas. Alla som får dom tre första kungarna häller lite och meningen är att det ska bli så mycket blandade sorter i detdär glaset som möjligt så den som får den fjärde kungen får dricka en riktigt häxblandning. Och så klart fick jag sista kungen och fick dricka upp häxblandningen, och jag tror vi hann hälla i vin, grogg och öl där i. Medans jag fick dricka upp detdär så lekte Mira lite med systemkameran, så det finns massa bilder när jag gör olika miner för att det var så äckligt!



Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!

sv: okej, tycker ändå att det är lite sjukt ;D

2010-09-26 @ 14:08:51
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0