fundering, ska bli!

Nu har jag just intalat mig själv att jag ska blogga minst tre inlägg/dag i denhär bloggen :) Tror ni jag kommer lyckas? :P Dom dagar jag inte lyckas får jag väl blogga igen på någon annan dag. Det ska nog gå bra! Det är ju både roligt och skriva och sen är det ju också roligt att ha kvar allting som man skrivit och kanske gå tillbaka någon gång då och då och kika :)


(Kanske ska berätta att jag är varit ledig idag pga lärarna som skulle på någonting) -skönt är det!
Idag klev jag upp och rusade in i duschen då Malin skrev och frågade om jag skulle med till Boden. Klockan var ungefär tolv, så typiskt att vakna så tidigt när man är ledig. Vaknade nog redan kring sju då B ringde och efter det har jag bara legat och dragit mig, det bästa som finns på mornarna! I Boden hämtade vi lite plåtar och for om Max. Hemma i Råne for vi om och kikade hur mycket dom hunnit på utomhusbadet, men man såg inte så mycket. Dom skulle tydligen börja gräva i veckan :)
Ikväll var det planer på att åka och se bio, men vi konstaterade att vi är hemma så jävla sent så vi tar det någon annan dag nästa vecka eller så! Jag Mira Kicki och Oskar skulle se (ska se) Toy Story 3 på 3D :D hihi, småkul javisst!


..då ska vi se om jag lyckas med mina bloggplaner ;)



Ja, vad ska man göra nu då? Man kanske ska börja tagga Idol redan nu ;)
Idol rockade igår bland alla norrlänningar!

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

snygging!

2010-09-15 @ 20:26:15
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0