Godmorgon fredag!

Äntligen helg *snart* får man väl säga!
Skönt ska det bli faktiskt..

Idag har jag försovit mig så jag missar teckenspråket :S Jaja, tur att jag varit på alla andra teckenspråkslektioner iallafall! Jag har livskunskap klockan 09.50 men läraren har varit sjuk väldigt många lektioner, till och med från förra veckan så jag hade velat veta om vi har någon lektion nu eller om jag åker in i onödan.. Det löser sig, dom säger då iallafall att hon inte är i skolan våran lärare så jag åker nog in med 10.55 bussen och kommer till dom två sista lektionerna iallafall. Nog är jag nog duktig som gör det :D

Senare så har jag nog inga planer, jag ska väl säkert till stugan någon sväng och lite sånt :) Får väl se vad kvällen styr till helt enkelt :D Nu ska jag tjilla vidare, kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0