Godnatt!

Nu ska jag försöka sova med Valvakan i bild på tv.. :S Inte ett dugg brydd men dumkollar lite bara :P Helt enkelt väldigt ointressant för mig, hehe!

Idag har jag blandannat varit till Erika, morbror och kusinerna eftersom Erika fyller år idag :) Efter det kikade vi på Ensam mamma söker och sen kom Kristo hit nu ikväll efter en vecka i Turkiet så vi har pratat ett tag med han osv. Fan också, jag vill också vara bruun och åka NUNUNU! Men vi har ju planer ;)

Börjar tio imorgon = nio bussen! Skönt med en liten sovmorgon :) Jag kan inte somna om jag dricker energidrycker och jag drack precis en Power King och det var ingen höjdare när man har fösökt att bli trött så man ska få sova fler timmar :S Har legat i sängen ett tag nu men ska kliva upp och ta en kvällsrök och sen försöka sova på riktigt! Godernatten :D

Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!

Dagens blogg är utsedd nu!

2010-09-19 @ 23:37:52
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0