Godnatt!

Fyy så trött jag är på mornarna, därför tänkte jag försöka somna tidigare än elva iallafall! :) Det tror jag att jag ska fixa, iallafall en halvtimma eller så ;) Det tråkiga är att jag missar ett program jag ville se klockan elva, ja vad det nu hette kommer jag inte ihåg och orkar inte kolla upp heller men det påminner om Big Brother fast verkade vara någon resa värre ändå :P

Imorse missade jag iallafall första lektionen, men åkte in för den andra lektionen och sen hem med tolv bussen igen. Imorgon blir det likadant fast som planerat blir det båda lektionerna (jag har bara två lektioner på både onsdagar och torsdagar) och samma där hem med tolv bussen..

Idoltittande osv har det varit ikväll, nu är det dax att lägga datorn åt sidan och fundera på sovandet! Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0