hejhejbloggen!


hahaha!

Hej hursomhellst :)
Idag åkte jag in med bussen som gick klockan nio, gick på min ända lektion samhälls som började kring klockan tio. Lektionen är egentligen till kvart i tolv men vi slutade kring halv elva, kändes väldigt ovärt att åka in.. Men gick och åt medans vi väntade på bussen hem igen.

Det känns ungefär som att klockan är sex på kvällen men den är ju bara två tyvärr.. :/ Urs, vad ska man göra hela denhär dagen då? Känns som att jag vill ta en power nap men jag tror jag tar en extremt tidigt kväll istället. Kanske händer att man slumrar till i några minuter om jag fortsätter ligga här ;) 

 

Dom passar mig perfekt eftersom jag älskar svart vitt och rosa! :)
899:-

Sen så berättade jag väl igår att jag kommer köra på uggs i vinter också ;) Det är skönt om småmysvarmt! Blir bra blir bra!

Buhu, jag måste färga håret. Kändes grymt jobbigt :S
Men kan hända att jag färgar om mamma har tid och ork och om jag is fixa hårfärg och lite sånt. Tror vi har slut på vårat härfärgslager hemma nu :S Bastun igår var jätteskön, även fast jag bara kan sitta i några minuter. Så därför kanske jag tar en till ikväll samtidigt som jag sköljer ur färgen om det blir :D
Ska springa och ta en rök och kika lite tv nu, byebye"bloggen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0