Helt slut!

Torsdagkväll tog dom arbetslösa (Carro, Malin, Kicki, Kristo och även Siri Magnus Magnus och Stempa ett tag) + Emmelie en liten suparkväll = Emmelie var inte så pigg när hon klev upp till skolan klockan sex på morgon = Emmelie var död nä hon kom hem = Emmelie skulle ta en powernap och vaknade klockan nio på kvällen och somnade sen om och vaknade tre på natten oh då passade jag på att ringa Björn som var vaken för att dra på jakt och sen fyra, fem, sex och sen nästan varit vaken sen sex :P Klev inte upp och fika förens klockan tio, då tog jag mig en skagenröramacka för det var serverat av K & K som redan satt och fika, Love It! :D

Idag får jag se vad som händer :) Ska nog åka till stugan efter jag har duschat och lite sånt.. Idag är jag nog fit for fight för en cider eller två ;) -eller hur man nu säger ;)
Då vet ni varför jag varit dålig på denna bloggfront ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0