I ett fotoalbum, där står tiden stilla..

Tänkte ta och berätta lite om gårdagen och min dag idag innan jag dejtar kudden! :)

Igår hade jag massa lektioner, även ett långt hål pga att en lärare var sjuk. Under hålet var jag på stan med Mira Joel och Krille. Slutade klockan fem och tänkte stanna på stan med Vj och Fia för lite Maxkäk men vi drog stället hem hem tio över fem bussen och gick på Napoli och tröck istället :) Gott må ja säga!

Vi gick bak till skuggan ett tag, fyfan vilken hettande sol det kom där ett tag!



Idioterna gick och la sig i rondellen, jag och Mira på KH altanen och sola :) lyxigt!


Jag rekomenderar det jäävulskt goda pastan med fläskfilé!


VJ rekomenderar kycklingrullen ;)


och Fia rekomenderar kycklingspätten :D

hihi!

Idag har jag haft kök hela dagen, var hemma kring klockan fyra och då åkte jag mami Kicki och hundarna nästan direkt till stugan och fixade litegrann :) Efter det har jag bara tjillat framför Idol och lite sånt! Undra om man ska försöka sova nu och sova ut utahelvete imorgon, för då är jag leedig :D PRECIS det jag behövde! YES och GOODBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0