Jag rent ut sagt HATAR regn! :@

Idag har skolan varit lung och gått någorlunda fort :)
Slutade klockan tolv, och tog då såklart tolvbussen hem!

Idag blir det en bastu, jag är blöt och luktar nästan sådär äckelsurt av allt regn så jag ska tajma in bastun idag någon gång före Idol så det bara är till att gå och lägga sig efter det. Hade även velat fara och sola en halvtimma men får se om jag is alls, jag kommer nog säkert bli en kräfta eftersom nästan all färg från sommaren är borta och jag inte har solat på år och dar.


Nu kom mami Kicki och Andreas hem från staden och jag hör att dom har inhandlat lite så ska gå och kika vad dom har fyndat :)
Syns sen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du skulle ha skrivit ett sms så hade du fått komma ner på en fika ;)

2010-09-23 @ 16:27:05
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0