kalidda!

Slutade tolv idag, och bussen gick tolv hem så det var väldigt skönt att knappt behöva vänta på bussen och inte springa till den heller för den delen! Springa till bussen gör jag redan bort på mornarna, fyfan att man har tur ibland. För någon dag sen stänge han just dörren då jag kom och sprang så då fick jag banka på fönstret, annars hade jag nog blivit lämnad :p

Jag har äntligen börjat följa alla bloggar via blogglovin så nu ska jag nog vara ännu flitigare på att läsa det ni skriver :) Måste fan ta tag i min bloggdesign NUNUNU men jag får ju aldrig fingrarna ur att göra det!!! Urs, den är så tråkig och gammal som det går att bli.

..nu stressar mamma på mig, hon ska färga mitt hår nu sen ska hon lodja på men andra gejjer så det måste ske nu :) Det behövs verkligen, fyfan vilken e4 det är här uppe.. en satans bred och lång en också! ;) Resultat kommer väl någon dag!
Skriver sen :)

Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!

Anmäl dig till dagens blogg hos mig nu, om du vill! :)



Annars ber jag om ursäkt för denna kommentar!

2010-09-16 @ 15:44:40
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0