mummma :D

Jag bara läängtar tills klockan blir efter sju för då kommer Kicki från jobbet och då ska vi äta det jag ska tillaga efter dethär inlägget, nämligen - stekt kött, friterade pommes + lökringar, sallad och vitlökssås :D Nog kan jag erkännat att hotellochresturang kunskaperna kommer fram ibland ;) Kocken Emmelie här, japp!
Känner mig för en gångs skulle väldigt småhungrig och sugen efter mat, konstigt om jag knappt fått in något i  gapet på hela dagen.


What happends tonight? Ohh, I dont know! Kan hända att man åker till stugan en sväng efter käkandet och idolandet. Sen så blir det väl säkert att inta lite alkohol också eftersom det är fredag, för då är det väl lagligt eller? :P Får väl se om Miragirl kommer till Råånbyn eller hur vi gör :D Men något måste vi nog styra eftersom hon snart börjar jobba och inte kommer kunna göra ett skit :S Jaja, det var en senare historia!

Vi får väl se om den vit-tungade skelögda kvinnan kommer eller om jag får dra en tripp ;)
-Du vet väl att jag skämtar gummsan! :D JAPP DET ÄR BRÅAO
(en bild från förfestande hon mig innan LK då vi lekte lite med systemkameran)

NU ska jag gå och duka + göra sallad, det är nog ungefär det jag kan börja med just nu. Om jag börjar kocka ihop det andra nu så är det nog isbitar innan Kicki hinner hem. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0