nannanaaaa!

Dagen började med bussen som gick klockan sju som vanligt.. När jag kliver ut på bron imorse var det frost!! Urs, alltså nu måste jag springa en till vända på stan och hitta någon slags vinterjacka. Förra vintern fick jag nästan halvfrysa i min, så i år ska jag försöka slippa det problemet...men jag vet inte riktigt om man kan hitta en så mycket tjockare jacka än jag hade. Jag hade en vanlig vinterjacka som dom flesta har som också går över rumpan. Hade också varit roligt att förändra lite med att köpa en jacka i någon färg, men tyvärr skulle det aldrig gå för mig för jag kan inte ha flera färger på mig. För det mesta är det helt svart och ett rosa linne eller dylikt så det måste nog vara en svart jacka också för att jag ska kunna använda mina färgglada linnen osv :)

-Bild sen förra veckan :)

Skulle egentligen sluta klockan fem och vara hemma kring sex som vanligt på måndagar, men idag hade jag bara idrott och en köks-lektion och sen slutade allihopa för att lärarna skulle iväg på något speciellt :) Skönt att det blev just idag då jag går till fem! :D

Ligger hemma i sängen nu (som vanligt när jag är vid datorn) och äter lite cheese chips och dricker en PK! Senare idag blir det palt som mami skulle laga och efter det blir det säkert paltkoma.. Det är nog bara att räkna med det ;) Ska nog kanske även möta Fia en sväng också osv, sen får man väl se om det är något bra på tv ikväll. Tror även jag ska ta en bastulastu! Bastu har nästan blivit standard för mig nu för tiden, men det är skönt!
Vad har mer hänt eller kommer hända? ..ingenting vad jag kan minnas eller komma på :/

Den som lever får se ;)
xoxo

Så jävla bra låt!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Dagens blogg är utsedd! Kolla om du blev den lyckliga vinnaren :) Om inte.. Så har du en ny chans redan nu!



Kram!

2010-09-27 @ 18:23:30
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: Miichie

aahh älskar låten!

Är du fortfarande med och tävlar om 2 halsband från guldfynd?

Tävlingen avslutas ikväll klockan 20.00

Kram

2010-09-28 @ 07:54:20
URL: http://eendastmiichie.blogg.se/
Postat av: Miichie

Hej!

tävlingen är avslutad,gå in och se om det va du som vann!

kram :D

2010-09-28 @ 20:30:02
URL: http://eendastmiichie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0