:S

Jag måste erkänna att ni är värdelösa på att kommentera.
Jag har fått fyra kommentarer om vilka som läser, och det är betydligt mycket mer folk som läser min blogg än bara fyra stycken :P iallafall vad statistiken säger, men visstja det kan ju ljuga ;) haha! Ni kanske helt enkelt bara är slö och skummar igenom inläggen och därför inte orkar kommentera ..huum vem vet!

Ikväll ska jag på något slags möte för att jag har varit sommarvärd i kyrkan i en månad i sommar. Det är nog kanske inte riktigt ett möte utan mer en återträff som vi ska säga vad vi hade kunnat förbättra och vad som ska finnas kvar osv sen efter det var det fika :) Skulle knappt ta en timma så det ska nog gå bra!

Här befann jag mig en månad i sommar.

Vad mer händer idag? Idoool, juste! Very nice fågel bajs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0