säg mig det!

Vad ska man egentligen hitta på idag?
Jag har ingen pojkvän att umgås med, alla mina kompisar är på villovägar eller med deras pojkvänner, familjen är i stugan (Kicki Kristo och Oskar ligger och ser film här hemma vilket jag inte orkade med för då kan jag lika gärna ligga här och trycka framför datorn)... Livet suger! ÅH :(

Jag har funderat på en sak..
Middagar och mat fördriver tiden.
Man kan tex gå och laga sig någon mat för att man inta har någonting annat att göra, men tänk då om vi inte hade haft mat och istället bara haft ett piller som man åt till middag tex då hade det ju inte varit nå roligt att bjuda på en fin middag om det bara hade legat ett ynka piller där på tallriken. "Varsogoda då" 10 sekunder senare så är middagen slut? Nä fyfan så tråkigt.


Någon annan som funderat på någonting liknande?


I can´t tell you what it really is, I can only tell you what it feels like..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0