skolaskolaskola, crap!

Kom hem från skolan klockan sex = lektioner till klockan fem + ett väldigt jobbigt hål pga att lärare inte kan meddela i förväg om dom ska vara borta eller inte :S Less man blir på såntdär!
Tänkte åka hem redan med kvart över tre bussen för att jag var så less på allt men då kom Sofia och vi båda gick på teckenspråkslektionen. Men innan det gick vi och åt en stripsmeny på Stinas och fördrev tiden tills klockan blev 20 i fyra och lektionen startade.

Idag ska jag väl inte pyssla med så mycket, kanske försöka somna klockan nio efter Biggest looser Sverige är klart. Känner på mig hur jävla trött jag kommer vara imorgon när jag vaknar :S Inte att leka med, är så jävla morgontrött.. men tamejfan inte då man är ledig, för då jävla är jag klarvaken tidigt på morgon!
Nåjanåja, sånt är livet.. :/

NU blir det slapp slapp och ännu mer slappa!
Tack och goodbye - hade jag gärna velat säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0