söndag?

Gud vad skönt att det bara är lördaag så man får sova ut imorgon och inte ha någon skitskola framför sig.. Känns verkligen som söndag idag eftersom jag varit bakis, rätt mycket bakis där ett tag :S

..då undrar ni nog säkert vad som hände igår?
Mira kom till Råne kring halv åtta och såg Idol med oss och såg på medans vi åt min lyckade middag (kvinnan kom redan till Råne proppmätt så hon ville inte hjälpa oss att äta upp allt) :)






Under en paus i Idol så sprang vi och började blanda för att inta lita alkohol. Mycket mer blev det framåt natten och alla däckade som klubbade sälar efter klockan två någon gång. Jag och Mira intog varsin soffa inatt :p Vi hade det trevligt även fast vi bara var tre girls, fast det kanske är då man har det som bäst ;) Agnes kom också förbi en snabbsväng :)



Imorse så låg vi och ojjade oss över hur bakis vi var båda två på varsin soffa. Klockan halv tolv gick Miras buss hem så jag följde med henne till busskuren för en liten promenad som kanske behövdes! Sen följde jag med Kicki till stan och fick med mig hem en Ocean Angel tjocktröja från Carlings. Hojja vad det har regnat också i stan, men inte en droppe på e4an eller i Råne.
Kom hem för bara ett litet tag sen och det känns skönt att ligga i sängen igen :) Får se om man följer med till stugan en sväng lite senare, men Kicki funderade på att sova där med dom andra men jag vet inte om jag var så sugen på det. Det är såå skönt med sin egna säng! :) ..men det lär ju visa sig hur jag gör, i värsta fall får jag väl sova där men jag tror fan inte jag ska dricka en droppe alkohol, kan ju säga att man inte är sugen iallafall! :p Ville att Kicki skulle hjälpa mig med ngt program så vi kan fixa min blogg men det verkar gå segt för damen som vanligt!

Nä nu hade jag nog ingenting mer på hjärtat! Hejråråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0