Söndag på riktigt!

NU däremot är det färdisovet för denhär helgen! Söndag idag och uppstigning klockan åtta imorgon för en lång skoldag, går till fem :S

Igår for jag och Kicki till stugan och lodjade på med dom andra, Stefan for just efter vi kom och Annelie, Sofia, Daniel kom och vi spelade Alias och lite sånt. Leo kom också med han låg och sov i bilen så söt som han är :) Var hemma kring tolv ungefär och då somnade jag nästan direkt. På vägen hem fick vi dra en hastig bromsning för att en älg sprang ut på vägen framför bilen. Det är sjukt hur dom kan hoppa och springa, den bara flög över hela vägen och över diket på ett skutt :O



Domhär älgarna kanske jag berättade om i vintras.
Men dom var iallafall och gick kring husen och överallt hära.
Tror nästan dom vart tam, för man kunde se dom mitt på byn på gångstigar osv ibland..


Idag händer nog ingenting, jag har lite plugg framför mig tror det är de ända.
Nu ska jag se om jag kanske kan somna en timma till :) Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0