Söndag!

..och man mår ju lite smått som man förtjänar!
haha, men inte så farligt ändå :)
Idag har jag suttit och spelat kort med Kicki och Kristo och lite sånt, nicebajs!

Igår satt jag först hemma och drack lite, sen åkte jag till stugan och fortsatte där och från stugan drog jag till Töre fest där det var massa okänt folk men hade ändå småkul :) Kom bara i mitt tröttstadium och ickesugenpånågontingallsstadium. Jaja, Mira var ju där så då kan jag väl inte säga att jag hade tråkigt med henne, för det hade jag ju inte :P






Hemfärden till Mira var nog nästan roligast :)



En liten hare :p

NU ska jag plugga in lite ord vi har i kök till imorgon, sen så är det väl Irene Huss film ikv...om jag då håller mig vaken vill säga :P BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0