The last song

Too much time thinking about all of my mistakes
My heart, my mind, my soul, my body ache
A hunger for, the loving arms of your embrace
I walk along the lonely road


--

För mycket tid att tänka på alla mina misstag
Mitt hjärta, mitt sinne, min själ, min kropp värker
En hunger efter, den kärleksfulla armar din famn
Jag går längs den ensamma vägen


Fredag betod av - ingenting! Låg hemma mest hela dagen, åkte en snabbsväng till stugan med Carro. Det lönade väl sig litegrann eftersom jag fick köra goffen hela vägen dit :) Kulkul! Somnade nog kring elva och vaknade tio igår..
Gårdagen bestod av - fest! Lite förande här hemma med Mira Kicki Siri och Krille, sen drog vi vidare till Camilla där det också var lite andra Rånebor :) Trevligttrevligt! Vi spelade blandannat Vomit och Galenpanna, sen satt vi bara och surrade på en massa.

Idag ska jag nog ta en bastu när jag blivit lite mer pigg, jag är inte precis 100 sådär dagen efter. Sen är det väl bara hoppas på att det går något nice på tvn eller liknande :)
Såg nu på www.tv.nu att det är Tough love på trean klockan sju, och på femman klockan nio är det en Irene Huss film! Dom är ju såå bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0