Torsdag!

Hejhej :)
Dagarna har varit på full rulle så jag har faktiskt inte haft någon tid alls att blogga!

Hur som hellst ska jag då iallafall berätta litegrann om dagarna till er :)

Tisdag hade jag kök hela långa dagen på skolan. Vi filéade plattfisk och gjorde fiskbuljong av resterna som sen blev sås till fisken och mos till det :) Faktiskt väldigt god sås och mos, smakade dock aldrig fisken för allting behövdes till matlådorna vi säljer.

Hann klippa skallen av den :P

Början på buljongen :) Ser småskumm ut med fiskskalla i osv :O


Väl hemma på tisdag så kikade jag Idol och före det käkade vi Tacos osv :)

Igår var jag på skolan tills klockan var ungefär just före elva, då åkte jag och Mira med hennes mamma en runda till MAX och käkade chili cheese (MUMMS) och sen körde dom hem mig till Rånbyn och dom fortsatte mot Törbyn. När jag kom hem käkade vi hamburgare och pommes till middag (tur jag bara åt chili cheese på MAX då) och sen var det bara byta om och åka till Töre för att hämta upp Mira och sen åka till Pålänge och klämma löja. Jag fick nämligen börja komma och jobba eftersom dom behövde mer folk och det tackar jag för, det är bra med pengar :) Jobbade sex timmar igår och idag blir det nog kanske sex till, kan inte vara så länge eftersom jag har skola också. Kan bara vara till typ klockan tolv på kvällen och inte som endel andra som är till nästa dag.

Jag verkligen älskar rom till ALLT! :)

Som sagt, idag blir det att snöra i sig någon slags mat och sen vidare till fisk-klämmandet och jobbilobba :) Känns väldigt hotande nu, men när väl lönen landar på kontot känns det braa kan jag tro!
Då vet ni att jag lever! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0