var det en snok eller en huggis?

Tjenaretja!

Idag började jag 8.15 och slutade dagen 12.30 :)
Väntade på bussen ett tag och väl hemma har jag inte gjort ett skit. Jag led lite efter den lilla promenaden från busskuren och hem eftersom jag har fått sånna jävla skavsår efter mina nya skor :S Men nu ska det nog bli bra för jag har nämligen varit och köpt compeed! Dom är värkligen det bästa som finns när man har skavsår! Har även ätit lasagne idag, vad har mer hänt? Nja, nada.. :S

När Kicki och Kristo kom från stugan så hade dom kört på två ormar och hade med sig en i en påse :P Den hade fortfarande dödsryck när dom visade den och då hade dom ju kört ett litet tag också, små scary! ;)


Snok eller Huggorm?


Jag - Idag


Kommentarer
Postat av: Anna

Såg exakt en sån orm vid bussen i Jämtön i morse :p Äcklig!

2010-09-02 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0