Din Salong - ALDRIG mer!

Massa bilder som jag ligger efter med! Tänkte visa er dom nu när jag ligger vid datorn igen för ovanlighetens skull. Är nästan alltid bara på Iphonen annars! :)










Det finns mycket mer bilder från domhär kvällarna (torsdag, fredag) men mer laddar jag inte upp ;)

Ni får bilderna från Pite Crusing imorgon eller så för nu blev jag så less för att det tog så förbannat segt + att jag är nog förbannat över mitt hår! Jag var och klippte mig i stan på en salong som heter "Din Salong", men det ser FÖRJÄVLIGT ut! Må vara att det är billigt där, men såhär ska man fan inte behöva komma hem! Tänker inte ens visa er för att det ser så förbannade fult ut! Snett, tjockt, kantigt, avklippt m.m... Så derekt nu när jag kom hem ringde jag Sofia och dit ska jag få komma imorgon och klippa om mig :)

Är grymt slut också efter ganska så tidig uppstigning + ganska lite sömn + lite skola + hel dag på stan med Kicki + sen behöva vara ond!
Nu ska jag i ondo gå och ta en cigg och prata med några hassare :)!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0