En massa rännande men en mega-bild-bomb! :)

Blir som jag sagt 100ggr nu, inte så mycket bloggande pga att jag gör annat och ligger inte framför datorn lika mycket...

I torsdags blev det lite partajja hemma med trevligt sällskap, fredag blev det partajj hos Mallan och igår vart det partajj i Pite på crusingen :) Måste ju passa på, för imorgon börjar kukskolan och vad jag INTE längtar!! Har haft grymt trevligt och roligt hursomhellst, bilderna kommer för jag hade först tänkt lägga upp lite sen dagarna före :)

Grillplatsmålning med mami :)


En lugn dag på jobbet!


Selma och Doris :)


Stadssvängen med b-rudarna :*





Stökiga grappar :P


Stan och gorm med Kicki och morbror Stefan :)




Vattenpiperigg ;)



Brudarna :) <3



Sådäär, nu är det sex timmar tills klockan ringer så nu MÅSTE jag tamejfan sova!
Natti sötnosar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0