:)

Godmorgon!

Gårdagen spenderades hela dagen hos T tills han kom från joppet och körde mig för att få klippa om mig hos Sofia :) Efter klippning blev det en liten promenad hem och middag. Efter middagen tog jag över en timmas promenad med Lina, så nu har jag skavsår och ändå går jag dagligen i nikeskorna...
Efter våran långprommis stanna vi hos Mallan på lite fanta och sen kom Mira och hämta upp oss. GRATTIS TILL KÖRKORTET! Sen for jag och Mira och gjorde byn en sväng och surra :) När Mira drog hem blev det en dusch och sen filmtittande.
Jag kom precis hem, klockan är sju på morron så jag planerade dethär med att jag tog mig upp i tid och att jag INTE får somna om. Jag la mig derekt i sängen MEN med datorn och kläder på! Jag ska nämligen vara ute på e4 mellan halv nio och nio. Klasserna ska till Kalix idag så dom ska plocka upp mig med bussen här i Råne så jag slapp åka till stan först på morron :)

Åke fick vara i buren i söndags :P

Vi for och våldsgästa Mallan efter en pizza på Selmas :)


Idag blir det nog att åka med Mira från Kalix om det blir så att vi slutar efter det. Vi hade lite planer :)
Nu ska jag gå upp och ta en rök så jag är tvungen gå upp för jag får inte börja lägga mig så mycke mer bekvämare nu ;)
Kramis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0