Godmorgon!

Vi vaknade efter sex nångång, han for på jobbet och jag fixade mig och gick mot bussen och hoppade på den. När jag väl sitter på den får jag veta att jag börjar först klockan ett!! Less som jag blev tröck jag på stop knappen och hoppade av vid OK och gick tillbaka. Man kan säga att jag tog en morgonprommis :)

När jag kom tillbaka hit till lägenheten så vek jag all tvätt i brist på annat. Men nu kände jag att jag vill bara ta det lungt, inte för lungt så jag somnar för det känns så onödigt. Jag somnar hellre tidigare ikväll än att sova nu...trorja! Blir någon slags frukost sen innan jag gör nästa försök med att åka till skolan!



Jag just nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0