Hejbarra!

Skulle egentligen ha en vecka ledigt nu innan skolan, men jag fick jobb imorgon. Inte klagar jag :) Skönt att vara ledig men ska ju ändå upp i tid nu i veckan eftersom jag måste ställa om dygnet. Idag vaknade jag kring tio, framstegframsteg!

Idag blir det nog inte att göra så mycket, var sugen på att åka in till stan för lite solning och kanske köpa nya jeans osv :) Får se! Måste iallafall börja med en dusch och lite sånt!


3 år gammal bild typ! :P
Här var mina jeans typ ett år gamla, nu är dom totalt söder! bästisarna :(




Mina nyaste jeans som knappt är användna just för att jag har (hade) mina bästisjeans och för att jag inte riktigt gillar dom!

Hasss på de!
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0