Mycke nu!

Allt från himmel och jord har hunnit hända!
Men vad egentligen?

Har umgåts med T hela tiden förutom då jag varit på skolan såklart :) Har megamycke bilder från både Pitecrusing och helgen som varit som ni inte fått se! Ihelgen blev det att festa hos K och K på fredan och lördan blev hos T och sen for folket vidare till Jämtön och jag for och la mig och sov pga en anledning ;) haha, så kan det gå!

Min dator eller laddare/sladd är inte här hemma så tyvärr kan jag inte lägga ut bilderna till er ännu :( Men dom kommer kanske senare eller imorrn!


-två vintrar sen då jag och Kicki var ner på ängen och busa med hundarna :)

Nu ska jag ringa
Miragumman och fortsätta att måla på andra varvet av mina nails! <3

-jag och Mira förra sommarn innan Boden Alive :)


KRAM! (bildbomb kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0