Naglar, "fest" och jobb!

Igår blev det som jag kanske sagt en stadsrunda för nageltime!
Jag blev halvnöjd, dom blev ganska kort...dock så är det ju bra när man ska jobba och allt annat för det är inget som är ivägen om man säger så :) Sen så är dom sne, så måste börja fila det första jag gör!
Men här har ni dom iaf!

..kom på nu när jag såg bilderna att jag har glömt ringarna på jobbet!
Känns alltid så naket när man är van att ha också :P

Efter stadsrundan och kycklingsallad till middag så drog jag till Mallan :) Dom parta som vanligt, men jag tog det mycket lungt eftersom jag skulle jobba idag + att jag for hem mycket tidigare än alla andra. Skönt idag kan jag säga att jag var klok!


Idag då! Ja då har jag joppat på krillen hela dagen lång och tills nu ungefär! Och mer har jag inte hunnit, ska iaf gå och röka med syrran och mami nu :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0