ojoj!

Det märks på statistiken att jag snart inte bloggat på fyra dagar :/
Men bättre kommer det bli då skolan börjar, just nu försöker man bara ha roligt. Om man inte gör ngt annat så jobbar man.

Dagarna som har varit har sursomhellt varit bra :) Jobbade såklart dom soligaste och bästa dagarna, men vad gör man inte för att andra ska få vara ledig + mooney for me! :D
Har även hunnit färga håret så nu ser det inte ut såhär längre iaf! Skönt! Jag är lite mer redhead nu ;)

Lulekalaset startade i torsdags och jag har inte besökt det ännu och nu är det lördag! Har vuxenhelgpass på mig och allt men igår blev det en härlig kväll i Råne/Böle med härligt folk ist :) Men ikväll blir det nog Lule!
Småbakis idag, men hade roligt igår så då är det lungt ;)

Nu ska jag dra en sväng till stugan med Carro och Per, kanske bada det var längesen :) Har inte badat något från bryggan ännu så det är nog på tiden! Bilderna från helgen kommer efter helgens bravader är avslutade! Krampåer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggjävel =)

2011-08-07 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0