Fullspäckade dagar

Som rubriken säger så har jag inte alls haft tid att sitta här och blogga osv.

Förra veckan var det prepp inför julbord måndag och eftet jobba jag på grillen.
Tisdag var det julbordsservering lunch och sen jobbade jag på grillen.
Onsdag hade vi julbordsservering på kvällen och även Torsdag.
Fredag städade vi efter julbord och sen avsluta jag dagen med en stadsrunda. Kvällen tillbringades på sporthallen för att se lillbrorsan och massa andra folk spela innebandy på Lusseliret och sen lite alkohol.
Lördag for jag iväg och jobbade på Persögrillen och sen häng på Kummel.
Söndag for jag också och jobba och sen hände inte så mycket, var mest död efter en hård vecka.

Igår skola till 17.00 sen körskola från 17.00-19.00 och efter det åkte jag på Kummel och färgade håret och såg Den som dräper med Mami och Bror <3
Idag har jag varit hemma från skolan, klev upp på morgon och for med mami på en Töretripp och sen jobb från 12.00-19.30. Sen ikväll har vi pyntat julgranshelvetet och nu ska vi ficka en macka :)

Kram och godnatt på er! Bilder kommer, har några på lager om man säger så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0