Julen i bilder

Tobbe och Kuken är har gått kurs i att slå in julklappar :P
Herregud så dom gorma!


Middag och uppesittarkväll hos Daniel, sen Kummel :)





Julafton hos f&f sen hemma på Kummel och sist hos Christian :)








Juldagen har jag tyvärr inga bilder från. Var myycket roligt det kvällen! Började med förfest här i läggan med Siri Emmelie Malin Lina Johan och Tobbe. Sen kom Smedsbybona/Bodenbona och förfesta också :) Sen gick vi allhiopen mot puben och avsluta kvällen/natten där :D Nice!

Klapparna:
Tattoon, naglar och massa pengar av mami och papi i förväg :) <3

T & Jag fick varsin strumpa med duschgel osv i + jag fick lila handdukar och T svarta av hans mami och papi. Jag fick även ett par tjocksockar av hans mormor :)

En buff och ljus av Tobbes mami :)

Tobbe fick kryddor och te av hans mamma och en liten plunta + en snygg pälsmössa av mig :)

Jag fick en Tassimo av T och T fick en Sodastreamer av mig så nu är även bänken fullsmockad :D

Från f&f, faster & farbror+Linda+kusiner :)

En elvisp med olika vispar till, en digital fotoram, kokbok, kalender och silica av m&p <3
Fick även en neccesär med lite grejjs i av T:s mami!



Strax är även Nyår här och då lovar jag att jag kommer kunna bjuda på många snygga bilder (kan inte lova att dom inte är suddiga ;)

NU ska jag duscha och sen drar jag mot Kummel för idag kommer syrran och Per hit :D Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0