Mitt i veckan! :)

Godmorgon! Sitter på bussen på g till skolan och tänkte provtesta blogga med den nya blogg.se-appen med iphonen :) Måndag vart en lång dag med skola + körskola och sen kom älsklingsmami och hämtade mig från stan, eller jag fick övningsköra. Väl i Råne blev det att bara ta det lungtlungt! Tisdag (igår) var jag i läggan kring tre, nästan derekt jag kom in drog jag igång med ett mördarpass för mig själv! Avslutade med plankan och då ville jag rent ut sagt DÖÖ! skönt nu i efterhand, och inte så mycket träningsvärk som jag trodde jag skulle ha idag. Ikväll när jag kommer hem blir det ett till mördar-pass!! Före det ska jag nu på skolan, sen klockan fem idag blir det tacokäk + spel men några andra brudar från klassen :) trevligt! Nu har ni fått lite info och jag hoppas det funkar nu :D kram ses!
En bild jag inte visat, bilden är tänkt för att visa snyggtröjan jag fick av Tobbe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0