Onsdag igen!

Oj, har dom gjort om blogg.se ? Min sida ser då iaf lite annorlunda ut. Såg också att sist jag blogga var jag lite dagavind, måste ha missat en dag den veckan för det var inte alls onsdag utan det var torsdag men jag var DÅ bombsäker på att det var onsdag.

Snart Jul och Nyår, shit så fort tiden går! Snart fyller jag även 18 och körkortet jobbas på! :D Har hunnit få en förskottsjulklapp av mami = nya gelénaglar! :) Tack<3 Kände att jag kan fan inte vara utan på jul och nyår, låter som en diva nu men jag kunde helt enkelt inte visa mina händer och jag får verkligen inte in i min hjärna att BIT INTE BIT INTE BIT INTE!! Men jag älskar naglar osv så även fast jag hade haft egna långa så skulle jag nog ändå vela ha förstärkning eller något liknande. Förövrigt snart en vecka sen jag gjorde naglarna och det är inte en skråma på dom (OK en liiitenliiiten), annars brukar det alltid vara någon som är borta sådär när man just har gjort dom eller så.

Våran juliga bar på skolan :)

Pannacotta!

<3


I veckan har vi julbord i skolan = inga vanliga lektioner. Igår hade vi lunchjulbord så var som vanligt från morgon till tre på em. Idag börjar jag först tre och kommer sluta där kring 22.00 ikväll och även torsdag också. Fredag är det städning som gäller.
Var helt död igår, först prepp i köket på måndag från 8.15 - 14.00 och sen hemma klockan tre och började jobba klockan fyra. Igår hade vi julbord som sagt till klockan tre, hemma klockan fyra och sprang på jobbet så jag var där klockan 20 över fyra. Kan säga att jag sov gott igårkväll, Tobbe hade ganska så roligt åt mig verkade det som. Han gjorde olika grejer för att skrämma mig och väcka mig och allt vad det heter :P

NU ska jag klä på mig, fixa mig lite och sen drar jag på Konsum och handlar lite nödvändigheter och efter det kommer mami och hämtar mig så drar jag på Kummel med henne tills bussen går till skolan. Tobbe slutar tydligen även tidigare idag pga för blött :)

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0