21-22 feb

Gårdagen spenderades på skolan till klockan fem då Björn kom och hämtade mig och vi åkte nästan direkt till Ale. En stund efter vi kommit hem kom Eva med Maxmat till oss :) mums så gott! Resten av den dagen/kvällen bestod av Yatzy (fast Maxi) och lite hjärtersju :) Såg även Familjen annorulunda, iallafall halva sen somna jag på soffan med Björn runtom mig ;) Men jag vaknade lika fort och sa till Björn att vi skulle gå upp till sängen men det blev bara jag som gick upp och han kom upp efter typ två timmar i smått chocktillstånd och frågat vad som hänt när jag gått upp och sov och han sov på soffan :P haha, småkul!

Idag har jag haft servering at school! Stod i baren idag, var lite småseg så det var skönt! Öppnat många kapsyler och kokat mycket kaffe idag ;)
Skulle åka på hockey idag med Mallan för Björn ska jobba över så länge osv, men icket...Malin hade nämligen kollat fel dag ;) Hass! Får hitta på något annat, skönt ändå. Det är ju så kallt och jävligt + att jag alltid är så satans seg efter en tisdagsservering.. Man är inte van, det var ungefär som när jag Lördagsjobba förra vintern på Smaka i stan, shit jag var ju död efter all matos och allt folk efter en dag. Sån stress, sen blir det ju inte bättre om man inte jobbar med folk som man inte trivs med. Fanns en ragata, the boss! hojja.

Strax mat :) kramhejs!

Två år gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0