21.30

Håret är färgat
Nyduschad är man
Tvätten är tvättad + hängd + i tummlarn
Halvåtta hos mig + Familjen annorlunda är färdikikat
Big Brother väntar :)

Malin orkade inte färga så mami kasta i färgen snabbt innan dom drog tillbaka till stugan. La mig i sängen nu när jag inte behöver vara vaken mer, slog tillochmed över redan nu till TV11 fastän det inte var något att se på den kanalen bara för att jag inte is gå upp och slå om kanal sen :P Vi har så att jag måste byta kanal i TV rummet till nästan alla rum, jobbigt ibland :P

Ska ringa älskling nu, vad ska man sen göra för att hålla sig vaken en halvtimma? Kommer garanterat somna som vanligt. Jaja, tur man kan se dagen efter som nödfall ;)

Imorgon får jag se om det blir stugan igen för lite skoter och sol på isen, denna sol tar fan bra när man sitter i snön :) Annars vettefan vad man skulle ha hittat på, åh får ångest då jag tänker på hur snabbt dagarna går när man har lov :S Björn kommer även vara borta några nätter i Skåne i veckan, urs vad tråkigt.. NATTI!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jo, på brottis bara! =)

2011-03-01 @ 13:37:30
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0