<3

Nu ligger vi (jag och Björn) här och tar en "fem-minutare" som alltid ändå slutar med en timma typ :P Galet skönt att lägga sig!

Gårdagens inköp:

149:-


Dagens inköp:


1199:-
Fyfan så jag bara fått höra att dom är fula, om mer lär jag få höra det och ni ska få se att snart har ni dom själv ;) Speciellt Björn har nog sagt 100 gånger hur fula dom är.. Haha, han som tyckte uggsen var nog! :O
En inflik bara.. kommer ni inte ihåg hur fula alla tyckte uggsen var förut..och nudå? tamejfan alla har dom ju så vänta bara vänta ;)

..nu ska jag krypa ner under täcket med Björn, märkte direkt att det slutade som vanligt inte med bara fem minuter ;) haha
Han pratade om att städa vårat garage ikväll, tror även det blir en dusch senare!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0